ponedeljek, 9. junij 2008

16-ti mesec downunder

Ze dolgo nisem nicesar napisala. Predolgo. Zanima me, ce sploh se kdo spremlja tole moje pisanje? Opazila sem, da so komentarji vse bolj redek pojav, kar me gotovo ne motivira k pisanju. Skratka, odlocila sem se, da vseeno nadaljujem s pisanjem, saj je navsezadnje blog - osebni dnevnik in vcasih se zalotim, da berem stare vnose in prijetno vzdihujem ob spominih. Ah. Skratka. Cas hitro tece... Cez manj kot dva tedna bova zapolnila 16-ti mesec zivljenja v Avstraliji. Zveni veliko in malo hkrati.


Prvi nocni photoshoot mesta z Nikonom *brez stojala*. (Hvala Petru za bodoce darilo za rojstni dan, hehe).


Operna hisa ponoci izgleda bolje kot podnevi.


Posnetek iz 36. nadstropja Shangri-La hotela (bar Blu Horizon). Moram priznati, da je bilo precej vrtoglavo, vendar tudi cudovito. Izjemen pogled na Sydney!

Le se tri tedne naju loci do pristanka v Ljubljani. Prvic v zivljenju bom preletela pol sveta, da bi pocitnice prezivela v svoji stari sobi. Sobi, ki je bila le 4 leta nazaj moj mikro svet, center ustvarjanja, predvsem pa koticek sveta z imenom dom. Dom je cudna stvar. Ze od nekdaj sem verjela, da je dom, tam kjer si ga ustvaris... In ce si velik ljubitelj sprememb in novega... potem se hitro znajdes na drugem koncu sveta, med novimi ljudmi in novim jezikom. Ko pomislim na dom, pomislim na Avstralijo. Ceprav ima svoje slabosti, sem tako slepo zaljubljena, da jih zlahka spregledam. In kaj mi je najbolj vsec? To, da je prav vse drugace. In seveda to, da sem lahko sama s seboj, kadarkoli si to zazelim. Obozujem sprehode po prazni pesceni plazi ali sedenje v parku, kjer lahko opazujem lomljenje valov, jadranje galebov in vriskanje kakadujev, kokabur in ostalih lokalnih zanimivosti. In ko se najem samote in narave, jo lahko mahnem v mesto, v urban svet kulture in druzenja.

Tole je video, ki sem ga posnela s svojim novim telefonom - Sony Ericsson W910i. Nastal je eno cudovito dopoldne, dober mesec nazaj. To je Cronulla, juzni suburb Sydneyja, kamor sva se preselila tocno eno leto nazaj.



Ta vikend je bil precej pester. V petek sva si privoscila romanticno vecerjo v Italijanski restavraciji v starem predelu mesta "The Rocks", nato pa pristala v nekem izjemno kul klubu (Ivy Bar) v centru mesta, kjer sva prezivela nekaj zabavnh ur v druzbi jernejeve sodelavke in njenih norih prijateljic. Nad klubom sem bila precej prijetno presenecena, saj se nahaja v atriju vecje stavbe v samem centru mesta. Glavni prostor krasi drevo z nekaksnimi lampinjoni, in krozno stopnisce, ki te pripelje v nadstropje z balkoni, ki imajo razgled na glavni prostor spodaj. Zadeva je ogromna. Nastela sem vsaj stiri velike bare. Najboljsa stvar od vsega pa je svezi zrak in zvezdnato nebo. Ker je sredisce kluba v odprtem atriju, strehe ni. Zanima me, kako zadeva izgleda takrat, ko dezuje. Hehe. No, karkorkoli ze. Bilo je super. Kjub bizarni glasbi, ampak na to smo se pocasi ze navadili. Avstralci imajo namrec neverjetno radi stare hite? Mislim, da sem slisala komad "Return of the Mac", ki je bil hit leta 1996. Med drugim seveda tudi kup nikoli slisanih pesmi in raznih lokalnih hitov.

V soboto sva spoznala slovensko druzino, ki zivi v mestu Adelaide (South Australia). Razdalja med Syd in Ade je 1200km, vendar jih to ni ustavilo, da bi s sinom in hcerko obiskali drzavno tekmovanje v Judu. Moram priznati, da se nikoli nisem bila na Judo tekmovanju in da je bilo presenetljivo zanimivo. Predvsem zato, ker so tekmovale Avstralske drzave, med seboj. In ceprav bi z Jernejem morala navijati za NSW (New South Wales), sva pesti drzala za tekmovalce SA (South Australia). Prvic po dolgem casu sva se z nekom pogovarjala slovensko in bilo je precej cudno, za obe strani. Po nekaj urah smo se poslovili v upanju, da se naslednjic vidimo v Adelaidu, ki je eno izmed vecjih mest, ki jih se nisva imela priloznost spoznati. S srecanja s slovenci sva se nato odpravila na BBQ k Scottu in ostali druzbi, kjer smo se posteno nabasali z mesom. Po solidni vecerji smo se vrgli na ogromen kavc (kar 7 nas je bilo prijetno namescenih gor), in skoraj zaspali med gledanjem grozljivke. Pozabila sem omeniti tudi, da so se vsi moski natankali piva (med peko mesa na zaru) in so nato zabavali ostalo polovico druzbe (trezne zenske) s svojimi cudnimi salami, ki jih razumejo le moski. No, ampak smesno je bilo vseeno. En model je na koncu lovil ribe s palico kar v dnevni sobi in nam zakrival pogled na tv.

Danasnji dan je potekal precej leno. Jernej je bil izjemoma v sluzbi, jaz pa sem veselo likala in lenarila cel dan, namesto, da bi delala domace naloge za faks. Do konca semestra me locita le se dva "assignmenta" - juhu. Za en assignment porabim povprecno nekje okoli 10 ur, za zadnjega pa sem ene 30. Za enkrat mi gre z ocenami odlicno. Vse kaze, da bom imela "HD" povprecje, kar je seveda najvisja ocena.

Jutri imamo k sreci (spet) praznik. Teh kar ne zmanjka, tu. Zopet tisti smesen kraljicin rojstni dan, medtem, ko ga ima v resnici aprila. Ampak glavno, da imamo vsak mesec kak praznik. Jaz se ne pritozujem! Jutri bom najbrz dopoldan prezivela precej delavno, popolne pa greva na obisk k Emeilu, s katerim se zelo dobro razumeva. Emeil naju bo cez tri tedne peljal na letalisce in nama "cuval" stanovanje, medtem, ko naju ne bo. Pozabila sem napisati, da ce tole bere kdo, ki bo v casu najine odsotnosti rabil prenocisce v Sydneyju, bi se naceloma lahko zmenili, da se izkoristi najino prazno stanovanje. Tu je trenutno zima, ki se od poletja razlikuje predvsem po temperaturi vetra. Pozimi namrec piha mrzel veter in kar je najbolj fascinantno je to, da piha z Antarktike.

Tole je sveze zmontirani posnetek Earth Hour 2007. Trenutno zelo aktivno montiram filmcke od lanskega leta, ki so se izgubili na jernejevem racunalniku. Enjoy!

Ce je se kaksno zivljenje na drugi strani, napisite kak komentar.



20 komentarjev:

  1. Živjo,

    Ja, še vedno beremo tvoje bloge. Jaz sem bil čisti navdušenec nad tvojem blogom in sem v tem času, ko ni bilo nič objavljeno, skoraj vsak dan čekiral, če je bil kakšen post (res skoraj vsak dan - yeah, I know - how pathetic. :-)) Pa ni bilo nič :-( Nekako nimaš korajže pisati, ker človeka ne poznaš, vseeno pa rad bereš, kaj se dogaja Downunder, sploh ker imava midva s punco željo, da bi šla dol. Rad berem, kako se življenje razlikuje od tu, kaj je boljše, kaj je slabše in tako na splošno, kako življenje teče. Tako, da če kaj pomaga, te podpiram pri pisanju bloga in ga navdušeno spremljam, tako da ni tvoje delo odveč. :-)

    Javi se nam kaj.

    Lep pozdrav iz Slovenije. Matic

    OdgovoriIzbriši
  2. heeeeeeeeeeeej:)
    no lepo da si se spet malo oglasila, ja res je, da smo kr mal vsi utihnili sm sej veš, ti čakaš na nas,mi na tebe itd.....ampak vseeno pohvalno, ti kr veselo naprej piši svoje občutke in še naprej nas razveseljuj s slikami.
    ej hude posnetke ti dela mobi,nice:)pa tnx za slikice k si mi jih poslala na mail:) lepe in hude fotke delaš,vidim da si prava profesionalka postala s tem slikanjem...:)
    skratka komaj čakam da se vidimo in da kako rečemo ne in na naš Gardaland:)
    lp Arijana

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša, sledimo! Samo če ni postov, se ne vračamo tako pogosto :)
    Lep dan, Jure

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej ne vidva men "da nehata z blogom" :)

    Itak da beremeo. Samo kaj, ko so objave tako redke. No pa celo med "favourites" vaju imam. Vsakič komaj čakam, da bo kaj novega.
    Lahko bi tudi Jernej pisal, ko ti nimaš časa :D. Samo da se izve kaj novega.

    Drugač pa lepo vabljena v Celje, ko bosta tu. :)

    Lp
    Sašo

    OdgovoriIzbriši
  5. Valda da beremo ...če je kaj za brati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sasha!

    Edini RSS feed, ki ga imam nastavljenega,je tale tvoj blog! In kar dolgo ni bilo nič.

    Piši, te beremo in se veselimo vsakič posebej!

    Pozdrav obema!

    Robert

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej!
    Pa ves, da te beremo :)
    V glavnem imas dober slog pisanja, in nas zanima vse kar se dogaja tam spodaj.

    Pa ce bi bilo vec prispevkov ne bi imeli nic proti :)

    uzivajta lp Bostjan

    OdgovoriIzbriši
  8. Jez tudi berm tvoj blog in to zelo rada, ker je pač edinstven :). Ne piše namreč bloga veliko Slovencev, ki živijo v Australiji ;). Drugače pa ti posnetki... svaka čast! To morš bit prav že mojster, da naštimaš muziko, hitrost posnetka, itd. A to delaš s kakšnim programom al kako se to nardi?
    Verjamem, da ti je Australija postala tako blizu, saj je res nekaj posebnega z vsemi temi rajskimi plažami, posebnimi vrstami živali, itd.
    Piši blog še naprej in lepo se mej tudi v Sloveniji, ko pridš sm.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jez tudi berm tvoj blog in to zelo rada :). Ne piše bloga namreč vsak Slovenec, ki živi dol! :) Ful lepi posnetki drugače... Morš bit pravi mojster, da narihtaš muziko, hitrost posnetka, itd. (no vsaj meni se to zdi :)). A za to rabiš kakšen poseben program?
    Te razumem, da si tako vzljubila Australijo, ker je res nekaj posebnega s temi lepimi plažami, posebnimi vrstami živali, itd.
    Drugače pa še naprej piši blog, ker ga je res zanimivo spremljati in izvedeti kaj novega o življenju v tisti oddaljeni deželi :). Jez mam namreč tudi sorodnike dol in si želim it enkrat tja...
    Uživaj in lepo se imej tudi v Sloveniji, ko pridš sm ;).

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi mi redno beremo, takoj ko kaj novega napišeš!

    Sicer pa hvala za vse informacije, ki jih objavljaš, so zelo zanimive, saj tudi mi cincamo, da bi probali downunder lifestile...

    LP,
    Aleš

    OdgovoriIzbriši
  11. ne moremo verjeti da sta že 16ti mesec odsotna od doma. Soba vaju caka, mi pa bova z mami ze dva dni pred vajinim prihodom "campirala" na letaliscu, da slucajno ne zamudiva letalo.

    Lep pozdrav iz soncne Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljena,
    Ja,pa se res ze nekaj casa nisi oglasila, a tudi midva vedno znova pricakujeva tvoje oglasanje in prelepe fotke -le tako naprej!
    Lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdravljena Saša,
    povsem po naklučju sem prišla do tvojega bloga, namreč zasledila sem post članice nekega foruma, ki je zapisala, da bere forum Slovenke, ki živi v Avstraliji. Takoj mi je vzbudilo zanimanje in sem pričela brati tvoje vrstice.
    Do sedaj sem samo brala, ampak v upanju, da boš pisala še naprej, se bom sedaj še zapisala. Lepo opisuješ življenje tam doli in delač čudovite fotografije, waw, kar žal mi je, zakaj nisem tudi sama tam. In še ko si zapisala, da je stanovanje prazno, če koga mika, ja seveda, če bi le bila možnost, se takoj za čas vajine odsotnosti vselim in poskrbim za vso pošto in rožice. Tako ti pa lahko rečem le, da ti želim dobrodošlico v rojstni domovini, če bi te pa še poznala, bi te pa sigurno prišla pozdravit.

    Že v preteklosti se mi je porodila želja obiskati Avstralijo, pa je vedno problem financ in časa (daljša odsotnost v službi). Ampak, želja ostaja, in kdo ve ...
    Glede na to, kako sama opisuješ živenje tam doli in ko samo pogledam slike, uf, takoj bi šla.

    Saša, hvala, ker se trudiš prikazati nam življenje na drugem koncu sveta.
    Želim vama srečno pot in veliko lepih trenutkov, ki jih bosta preživela tu!

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdravljena Saša,
    tvoj blog sem odkrila povsem po naklučju, članica nekega foruma je zapisala, da bese blog Slovenke, ki živi v Avstraliji in tako mi je vzbudilo zanimanje.
    Od takrat naprej z veseljem prebiram vrstice, ki jih zapišeš. Moram reči, da sem navdušena nad tvojim pisanjem in čudovitimi fotografijami. Vedno me je zanimalo, kako izgleda življenje na celini tam doli in očitno je res super.
    Praviš, da bo stanovanje v času vajinega dopustovanja v rojstni domovini (ja, saj se res nenavadno sliši) prazno, joj ja takoj bi se vselila za ta čas in z veseljem poskrbela za pošto in rožice, le da malo zaužijem vašega življenjskega utripa. Tako ti pa lahko le zaželim prijetne in lepo preživete dni s svojimi domačimi in znanci.

    Že pred časom se je pojavila želja po obisku celine daleč tam doli, želja še ostaja, pa so tu vmes finance in čas (odotnost v službi). Mogoče pa kdaj ...

    Hvala za vse zapisane besede in pokazane fotografije in ker nam prikazuješ, kako življenje poteka v nam nepoznanem svetu.

    Želim vama srečno pot!

    Lep pozdrav in Slovenije, Irena

    OdgovoriIzbriši
  15. Živjo Saša!

    Sem še ena neznanka, ki je čisto naključno prisrfala do tega tvojga super bloga. Nikar ne razmišljaj da ne bi več pisala sem, ker marsikdo uživa v tvojih opisih, slikah, videih itd...
    Tudi sama razmišljam o potovanju v Avstralijo... enkrat v prihodnosti...

    Želim vama lep let v domovino in pa uživajta z domačimi in prijatelji, po tako dolgem času je en poseben občutek priti domov.

    Lep pozdrav, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  16. Živjo, jaz tudi zelo rada berem tvoj blog, zelo je poučen, ker imava s fantom namen priti v Avstralijo bi prosila da ne končaš s blogom :-) please. Tvoja zvesta obiskovalka, pa čeprav ne komentiram,lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  17. Živjo, še vedno beremo tvoj blog četudi ne komentiram sem tvoja velika bralka,lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  18. Zdravo!

    Tudi jaz sem za tvoj blog izvedela čisto naključno, v bistvu isto kot Irena - na cosmo forumu je ena punca napisala, da bere blog Slovenke, ki se je preselila v Avstralijo. In me je prec začelo zanimat :)
    Super pišeš, fajn slikce, samo tako naprej, jaz te res rada berem. Tudi sama sem trenutno v tujini, sicer le začasno (še en mesec), pa vidim, da ni tako romantično in oh in sploh, kot sem si predstavljala, tudi domotožje me malo daje + sama sem tu.. Mislim, da za stalno ne bi mogla živet v tujini ...
    No, ampak vidim, da je vama super, lepo!!

    Lep pozdrav iz Berlina v Sydney,

    Špela

    OdgovoriIzbriši
  19. Hej Saša,

    tudi mi, tu v tvoji bivši službi, vedno preberemo tvoje bloge in se jih vedno znova veselimo. Res jih je super brati, zato prosim nadaljuj s pisanjem :).
    Lepo se imej v Sloveniji in čim bolj prijeten let!

    lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
  20. živjo saša...

    berem tvoj blog že dolgo...
    sem ti že pisal pod komente... hočm v avstralijo čim prej :)
    a prihajaš v slovenijo ???
    kje se te da kej videt hehe

    LUKA

    OdgovoriIzbriši