petek, 28. oktober 2011

New Aussie!

Koncno! Minila so stiri leta in pol od kar sva se z Jernejem preselila v Avstralijo. Verjetno sva se oba v teh stirih letih spremenila bolj kot sva se prej v desetih. Kljub okoliscinam oba ostajava tu, vsak na svojem koncu Avstralije, vsak na svoji zivljenjski poti.

Zivljenje je pot v neznano. Ce bi mi kdo deset let nazaj rekel, da bom leta 2011 zivela v Brisbane-u (z Avstralcem!), imela avstralsko drzavljanstvo, igrala hokej (na ledu!) in imela ze eno locitev za sabo... bi mu stezka verjela. A ravno to je zanimivo. Ta pot v neznano. Kdo ve kje bomo cez 5 let? Jaz upam, da bom se vedno tu. Skrajni cas je ze, da opustim svoje nomadske podvige in pozenem korenine.



"From this time forward

I pledge my loyalty to Australia and its people,

whose democratic beliefs I share,

whose rights and liberties I respect,
and
whose laws I will uphold and obey."

10.8.2011 sem prispela na (tezko pricakovani) cilj. Drzavljanstvo mi je izrocil Ron Clarke, zupan Gold Coast-a, ki je tudi bivsi olimpijski atlet in pisatelj. Z nostalgijo se spominjam dneva v letu 2004, ko sem si v glavo zapicila, da mi bo uspelo... In ko si jaz nekaj zapicim v glavo! ... In sedaj, ko so te sanje postale resnicnost, se pred mano odpirajo novi cilji in nove poti...


7 komentarjev:

  1. Bravo! :) Čestitke. Korenine morda, nemiren duh naj pa le ostane. ;)

    ...in še... aaah, tako torej! :) Sedaj so nekatere stvari bolj jasne (vsaj za nas "outsiderje") ;)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke Saša in srečno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsa čast.

    lp,
    Matjaž

    OdgovoriIzbriši
  4. Saša, čestitam!

    Včeraj sem odkrila tvoj blog, ga dobesedno "požrla" od začetka do konca! Hvala ti za vse objave. In s srcem srečno še naprej :).

    OdgovoriIzbriši