petek, 22. februar 2008

Happy Birthday!

....................................................................................................................................

DODANO: PETEK, 21. MAREC 2008
Moj konjicek je dobil novo lastnico. Zelim ji veliko uzitkov, jaz pa bom pocasi zacela sparat za novo ljubezen :)

....................................................................................................................................

Moj prvi... avto danes praznuje svoj 6. rojstni dan. In pocutim se prav zalostno, ker vem, da ga ne bom nikoli vec vozila. Po mojem odhodu v Avstralijo je ostal v druzini, vendar sedaj potrebuje novega lastnika, ki ga bo, upam, imel vsaj delno tako rad, kot sem ga jaz. Pred tocno 6-timi leti, na danasnji dan, sem ga prvic zapeljala iz avto salona in se v trenutku zaljubila v ta bel kup pleha na stirih kolesih. Bila sva nerazdruzljiva, eden drugemu v podporo v dobrem in slabem... in moram priznati, da me nikoli ni razocaral. Bil je moj prvi avto... in prvega nikoli ne pozabis. Skupaj sva prepotovala Slovenijo in lep kos Evrope in pravzaprav nikoli nisem sla na tisti zadnji "krog" ker bi bila locitev od njega enostavno prevec boleca.

7 komentarjev:

  1. Vidim, da prihajata v Slovenijo. Imata že kakšen načrt, kaj bosta delala in kam bosta šla, kje bosta živela itd.?

    Srečno pot, Jure

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda veva kaj bova pocela! V Sloveniji imava namrec druzine, prijatleje, sodelavce... pse. "Zivela" bova v hisi mojih starsev,... in se cel mesec druzila s prijatelji, stiskala s starsi in psi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. lol
    ce bi bil zdej v sloveniji bi ti ga z veseljem odkupil :))
    kle v queenslandu lazje dobis tecaj smucanja kot pa posten avto.

    Naslednje leto se vracam nazaj v rodno domovino in sem razmisljal prav o 206 1.6 16v
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha. Skoda :) Timing... :) Cairns, Queensland?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah pezojcek... Sem mislil, da si ga prodala ko si odhajala sem dol...

    Tud jest mam lepe spomine na svojega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. oj,
    a pug kar gre ;)
    lustn avtocek, tko da veliko srece pri prodaji...

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi, thanks for the link to my blog. You have a well designed blog here. It is just a shame I cannot read it. But it seems that you are very happy being here in Australia. You are of course very welcome.
    http://Pickledeel.com

    OdgovoriIzbriši