torek, 20. januar 2009

Juhu!

Danes sem koncno postala uradna voznica po levi strani. Po treh mucnih poskusih sem tokrat odpeljala brez napak. Ko mi je ocenjevalec rekel da sem naredila, se mi je skala odvalila od srca! Potem sem jo takoj mahnila po en strawberry cheesecake (jagodna sirova torta?) in se odpeljala do Kselekov na drugo stran mesta, kjer smo jedli sushi, cofotali v bazenu in se basali s torto! Nato pa sem skocila se do Emeila na kratek obisk. Za mano je dolg in lep dan! Prilagam se nekaj novejsih fotk.


Kselekov "backyard"


Domaca vlak postaja :)


Kirribilli, North Sydney


(pri rdecem avtu je tajska restavracija kamor smo hodili vsak dan jest kosilo, ko sem delala v ZOO2)


Harbour Bridge


Pogled na mesto z mostu


Harbour Bridge z novoletnim okraskom


Pod pilonom


The City of Sydney


Ta avto s skalo je uradna "umetniska" dekoracija tega krozisca


Pogled na North Sydney z Woolloomooloo


Circular Quay


Aileen in nocni Sydney (tale fotka mi je kr ratala!)


Policijski helikopter


Diamond Bay


Zapor...

10 komentarjev:

  1. Čestitam! A pol ko prideš nazaj (če prideš), boš morala še enkrat delat izpit, za po desni ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se samo meni zdi ali so Down Under se barve lepse?

    Ta blog zelo rada berem, ceprav se ne poznava, je pa lepo videt zivljenje na drugem koncu sveta. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj, tvoj blog je super in cestitke za opravljen izpit. Tudi jaz sem se dvakrat mucila. Zelo rada berem tvoj blog in potem vse malo primerjam z nasim delom kjer zivimo.
    Prosila bi te, ce lahko prosim Kselekom posredujes nas e-mail naslov, da se tu in tam kaj slisimo. Ko so bili v Melbournu, smo se na zalost zgresili.
    Hvala, lepe pozdrave tebi, Jerneju in vajinemu lepemu mucku.
    http://mackisoslivdownunder.blogspot.com/
    maceks1@optusnet.com.au

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, čestitke, sedaj greš pa kamorkoli, neodvisna od drugih! Ja, barve na fotkah so hude, no tudi fotke kot take so super. Kateri fotoaparat pa uporabljaš?

    Lp,
    Sončnica

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey ALL! Hvala za komentarje...!

    Andrej: ne, ne bo mi treba se enkrat delat izpita, LOL. Bo pa zelo cudno spet voziti po desni - kar sem sprobala junija in ni bilo vecjih tezav!

    Brigita: jaz fotkam le ko je soncno :-)

    Mackoni: Bom posredovala Kselekom vas e-naslov! Vidim, da je med vasim in mojim blogom precej podobnosti! Na mail pa moram se odgovoriti... imam na spisku!

    Soncnica: Thanks! Imam NIKON D40x in Nikon DX 18-200mm VR objektiv. Res sem zadovoljna s svojim foticem! Delno pa na fotke vpliva tudi moj talent za fotkanje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. No ja, malo več skromnosti ne bi bilo odveč !!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimni, vcasih si je treba priznat da si v necem dober :) zakaj pa ne? to se ne pomeni, da si pohlepen or something. jaz v fotkanju full uzivam in v zadnjem letu sem naredila ze 12,000 fotk.

    OdgovoriIzbriši
  8. To ni nič narobe, če si človek prizna, da je v nečem izvrsten. Tvoje fotke so res prečudovite in samo upam lahko, da bom tudi sama nekoč obvladala zadevo tako kot ti. Doma že žicam za kakšen fajn fotič, potem pa v prakso se učit. Do takrat bom pa še občudovala tvoje fotke. Hehe

    lp,
    Sončnica

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitkeeeee za opravljen izpit!
    Verjamem, da se je skala odkotalila stran, zdej si pa svobodna kot ptičica na cesti; in previdno po levi ;)
    Slike pa so kot vedno spet fantasitčne in kjerkoli na slikah je fino videt žive barve in sončka. Pri nas ga sedaj res manjka. Sneg je zapadel, ampak čez še dež in danes je sama megla.
    Tako da čakamo sončka in tople dni.
    Lep pozdravček daleč tja dol :) in lepo bodita!

    OdgovoriIzbriši
  10. Bolj pogosti blogi bi bili prav super :)


    lp.
    Uros

    OdgovoriIzbriši