sobota, 29. avgust 2009

Graduation

V sredo sem imela "graduation" in s tem uradni konec studija na Raffles College of Design and Commerce! Podelitev je bila kratka in dolgocasna... ampak stvari so postale malo bolj zanimive, ko so mi v roko porinili kuverto z Masters Degreejem. Ze od kar pomnim sem si zelela imeti "Master of Design" naziv! Halje so bile smesne in neudobne, moja mi je bila prevelika, ker mi je skoz padala dol... kapa pa premajhna, ker me je vse tiscalo... Verjetno bi morala malce vec casa preziveti v preoblacilnici, kjer si lahko izbiral med razlicnimi velikostmi... ampak po celi vecnosti cakanja v vrsti sem enostavno odkorakala ven s prvo haljo, ki je padla name!





Po uradnem delu smo sli z Jernejem in Emeilom na odlicno tajsko vecerjo v Kirribilli in nato pristali v domacem Jacuzziju. Emeil se je prejsnji teden preselil v Mirando in sedaj zivi v najinem bivsem bloku, le 2km stran!




Evo se ena slikca iz najinega gnezda. More to come.

6 komentarjev:

  1. Čestitke za Master's!

    Stanovanje je videt vse lepše. Malo barve in Ikea naredijo čudeže. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke tudi od mene, za master's! Hkrati pa moram še pohvalit tvoj blog :=) ! Robi

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidva sta oba zakon. Upam, da velik Slovencev bere tvoj blog in da jim je jasno, da ce si priden in iznajdljiv, Avstralija ni tko dalec!

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitke tudi od naju, vajina volja, zivljenje, navdusenost, iznajdljivost je najin cilj in upanje.
    res si zasluzita zivljensko diplomo, le tako naprej
    lp T&S

    OdgovoriIzbriši
  5. Ola!

    Avstralska posebnost - pokrivalo iz daljinskih upravljalcev. OLE!

    LP

    Simon

    OdgovoriIzbriši