četrtek, 21. januar 2010

NSW/QLD* Road-trip (1. del)

(1) 25.12 zvecer smo do vrha nalozili Mazdin prtljaznik, objeli Moe-ja in se odpravili na pot. Nasa prva postaja je bil Port Stephens, 160km severno od Sydneyja. Tam smo okoli polnoci postavili sotore in padli v spanec. Jaz sem imela nekaj tezav s spanjem na trdih tleh in sem sla na kratek sprehod po kempu. Verjetno se nikoli nisem videla toliko zvezd... bilo je cudovito. Poskusala sem narediti nekaj fotk neba, pa mi ni uspelo. Nato sem preostanek noci prespala v avtu, ki je bil v primerjavi s sotorom pravi luksuz. Okoli 6h zjutraj smo ze letali pokonci, ritem ki smo ga obdrzali (na mojo zalost) vse do konca potovanja. Dan je bil vroc in brez oblacka, in po avstralskem zajtrku (Weet-Bix) smo se odpravili na Stockton Beach - 30km dolga plaza, ki se razteza vse do Newcastla (pop. 300,000). Port Stephens se lahko pohvali z najdaljsimi "premikajocimi" sipinami na Juzni Hemisferi. Tam smo si rentali majhna pescena vozila (Quad Bikes) in se 2 uri vozili po sipinah. Tezko opisem kako svobodnega se pocutis v taksni divjini, v objemu sonca, modrega neba in oceana.


Božo in Stockton Beach


Božo in Emeil, ter nas prevoz do sipin


Božo na Quad-u


Nasa popotniska skupinica v Tin City-ju (pop. 11)


Jaz na Quad-u


Sygna je tu obticala maja 1974


Quad Bikes


Anna Bay (Stockton Beach, 30km)


Anna Bay (Birubi Beach)


Port Stephens (vec si preberite tukaj)

TO BE CONTINUED

*NSW - New South Wales
*QLD - Queensland

2 komentarja:

  1. full si pridna zadnje čase :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super fotke, in res je, da nas zadnje čase kar malo razvajaš, z zanimivimi prispevki, zato me zanima kdaj pride drugi del? :)))

    lp, urška

    OdgovoriIzbriši