sobota, 28. julij 2007

Novi vtisi iz dezele modrega neba

Pisanje bloga je velik izziv zame. Od srednje sole namrec nisem kaj dosti pisala, ce seveda ne stejemo e-mailov, vendar so osebni maili nekaj povsem drugega kot pisati za mnozico ljudi, za katere niti ne ves kdo pravzaprav so. V preteklih dneh sem dobila nekaj prijetnih mailov od nezancev in bralcev bloga, ki so moj blog nasli po nakljucju. Hvala za moralno podporo. Pravzaprav si nisem mislila, da tole bere se kdo drug poleg starsev in najblizjih.

Pogosto sem v dilemi, ko dobim kak negativen komentar, ki "obsoja" moje lastne vtise. Ti mi na trenutke vzamejo vso veselje do pisanja. Kot marsikateri blog je tudi ta popolnoma subjektiven zato ne vzemite vsega kar napisem za pravilo, saj boste sami v podobni situaciji gotovo razmisljali in cutili drugace. Nasa dozivljanja, so tako kot nasi karakterji, izkusnje in zivljenja, drugacna.

Sydney CDB

Rada bi veckrat pisala o manjsih negativnih izkusnjah, vendar se bojim vala negativnosti in pesimizma, ki je del slovenske kulture. Ne maram komentarjev kot so "doma je najlepse" in "pridi nazaj" ker verjamem, da je dom tam kjer si ga ustvaris in vcasih so prave poti - tezke poti in prave odlocitve - tezke odlocitve. Nisem clovek, ki isce enostavno in lahko pot do "cilja" in tu gotovo nisem zato, ker je zivljenje na drugem koncu sveta bolj enostavno. Vcasih si clovek enostavno zazeli necesa drugacnega. Nic v zivljenju ni crno ali belo, povsod je vmes nekaj sivega. Tu so dolocene stvari boljse, dolocene ne. Vendar na koncu dneva vsak sam izbere kaj in kje mu bolj ustreza. Kar zelim povedati je, da tisto kar ustreza meni, nujno ne ustreza tudi tebi, dragi bralec. Zato je zelo pomembno, da med branjem teh vrstic ohranite "open mind" in vedno pustite prostor za lastna dozivetja in vtise.

Sydney CDB

Zase lahko recem, da obozujem selitve. In spremembe. Ko stvari postanejo dolgocasna rutina me napade slaba volja. Zame je raj ze nekaj povsem drugacnega. Nekateri ljudje imajo radi varno zavetje rutin in se izogibajo nepredvidljivega. Jaz nisem med temi ljudmi. Tudi moji starsi niso med temi ljudmi. Od kar pomenim je bila nasa hisa vedno polna sprememb in dinamike. V sosescini smo znani kot "tisti, ki vedno nekaj d*kajo", v smislu "tisti, ki vedno nekaj prenavljajo, gradijo, pocnejo". Jabolko pa ne pade dalec od drevesa.

Ko smo ze pri hrani naj omenim, da tako dobrih in slabih sendvicev se nikoli nisem jedla. Primer odlicnega sendvica: sendvic stevilka 8: svezi rjavi kruh, cottage cheese (skuta?), zelena solata, paradiznik, naribano korenje, sveza rdeca paprika in namaz iz avokada. Sanjsko dobro! Nisem namrec velik ljubitelj mesa in raznih salam. Zelo dobri so tudi sendvici z rdeco peso! Tezko pa najdem besede za sendvic, ki sem ga jedla pred nekaj dnevi (z britanskim priokusom): toast kruh, marmelada iz malin, por, salama, solata, kumara. "Crikey!"

Sydney CDB

Sydney CDB

Ta teden sem freelancala ze v cetrti agenciji in tako zopet spoznala nov del mesta. Agencija se lahko pohvali celo z zlatimi in titanskimi cannskimi levi, kar je name naredilo velik vtis. Tokrat sem prvic delala z novimi programi Adobe CS3, ki se mi zdijo fenomenalni, vendar se moram se navaditi na nekaj vecjih sprememb. Drugace pa sem se ze razvadila in navadila na ostale novosti na "aussie" delovnem mestu. Vsec so mi visoki stropovi in stare stavbe, v katerih se agencije nahajajo, odlicno izkorisceni in kreativno opremljeni prostori, kuhinja z zastonj hrano in pijaco, kopalnice s kremami in tamponi, interni skiroji in pinkponk mize, sproscenost, organiziranost, profesionalnost. Od vsega pa mi je najbolj vsec en dan na teden, ko se delo konca prej in so na voljo tudi alkoholne pijace (vecinoma pivo) in ponekod dobra hrana, igre in ostale druzabne aktivnosti. Skratka, ceprav je delovnik tu malce daljsi kot v Sloveniji, se ti nikoli ne zgodi da ostanes lacen, zejen ali neznanec v kolektivu. Ali ste vedeli, da v Avstraliji pri tiskovinah dimenzije oznacujejo z visina (x) sirina (mm), pri web dimenzijah pa uporabljajo sirina (x) visina (pix) - tako kot preostali del sveta. Skratka, konfuzno! Drugace pa je bilo delo ta teden kar zanimivo, ceprav malce prevec "enostavno". Se vedno sem mnenja, da freelance delo ni najboljsa poteza za kariero in sirjenje znanj, je pa dobra poteza ce zelis spoznati novo mesto, delovne priloznosti v njem in nacin dela. Najvecja prednost "freelensanja" pa je predvsem to, da zasluzis bolje in delas manj kot redno zaposleni.

Kul delovni prostori ene izmed agencij

Pred nekaj tedni se je zgodilo nekaj neverjetnega. Ko sem se vracala z joba (s CityRail-om) se mi je zazdelo, da slisim slovenscino. Bili so trije zanimivi posamezniki, za katere se je kmalu izkazalo da res govorijo slovensko! To se mi do sedaj se ni zgodilo. Ko sem rekla "se mi je zdelo da slisim slovenscino" so skoraj padli dol, ker se to tudi njim se ni zgodilo. Bili so trije turisti, ki potujejo po vzhodni obali Avstralije, ne vem le zakaj to pocnejo pozimi?? Po kratkem klepetu sem se morala posloviti saj sem mogla izstopiti na postaji Town Hall in uloviti vlak do Cronulle. Ta dogodek me je spomnil na podobnega iz Grcije, ko sta me dva slovenca na glas komentirala en meter stran, ker sta bila prepricana, da ju ne razumem. In ko sta ugotavljala koliko sem stara, sem se obrnila in jima povedala. Skoraj ju je kap. Jaz pa sem se se cel dan smejala.

Pred priblizno dobrim tednom sva bila z Jernejem na obisku pri prijatelju s Fiji-ja, kjer sva po dolgem casu zopet imela priloznost videti eno najbolj simpaticnih (nocnih) avstralskih zivalc. Possum je najbolj podoben misi, vendar je veliko vecji in ima tako kot kenguru na trebuscku zepek, v katerem nosi svoje mladice. Zal possuma lahko vidis samo ponoci. Tale samica je prisla po svojo vecerjo, jaz pa sem vsa navdusena naredila nekaj fotografij, ker obozujem te zivalce in bi takoj imela kaksno doma.







Te dni potihem razmisljam kako fajn bi bilo imeti nek "degree" iz oblikovanja. Sem kar fols Jerneju, ki bo decembra dobil svoj Graduate Diploma in Accounting. V Sydneyju je nekaj zanimivih studijev oblikovanja, ki bi jih lahko opravljala ob delu. Vsekakor pa bom o tem razmisljala sele potem, ko bo imel Jernej full-time job. Mimogrede, Jernej je danes dobil pozitivno ocenjen "skills assessment", ki je osnova za PR vizo. Fenomenalno. Pocasi se premikamo. Premika pa se tudi zemlja in prinasa bolj tople dneve. Se malo pa se bodo temperature v Sydneyju povzpele nad 25 stopinj. Obozujem sobote in danes je se posebno lepa sobota zato jo bom malce mahnila na sprehod po okolici in naredila se kaksno fotografijo.

Za vse moje bivse sodelavce pa se tale najbolj bizarna avstralska reklama!
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="400" height="329">

6 komentarjev:

  1. Pozdravljena Sasha,
    fino je prebrat, kaj se novega dogaja na drugem koncu sveta. Za nami je zdravniški preglad v LJ in upam, da bomo kmalu imeli vizo in tudi mi kmalu pridemo v naso novo dezelo.
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti nisi nikoli opazila mojega cottage cheesa, ki ga pogosto jem za malico? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem, sem... :) Nisem pa opazila dobenih drugih veggijev zraven :) Ti si cisti mesojed v primerjavi z mano! LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo, sem redna bralka tvojega bloga in nisem se mogla upreti, da te ne bi pohvalila...tvoj blog je eden redkih ki me pritegne in ga preberem prav z veseljem (btw ful dobre fotke); ugl. želim ti čim več uspehov down under, pa da bi nas s svojimi prispevki razveseljevala še naprej :) lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. živjo, sem redna bralka tvojega bloga in sm rekla, da te še jaz pohvalim; tvoj blog mi je zelo všeč in je eden redkih ki me resnično pritegne k branju (btw ful dobre fotke), ugl. želim ti veliko uspehov down under, ti nas pa še naprej razveseljuj s svojimi prispevki :P; lp. Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Urska, hvala za pohvalo. Beri se naprej, lahko pa se kaj oglasis tudi preko maila s svojo zgodbo :) Sasha

    OdgovoriIzbriši