ponedeljek, 6. avgust 2007

Slika, tisoc besed




































































































Takole "izgledajo" moji sobotni sprehodi po Cronulli. Ugotavljam, da bi si lahko kupila malce boljsi, bolj profesionalni fotoaparat, s katerim bi lahko naredila se boljse fotografije. Nobena fotografija pa ne more nadomestiti slike, ki jo vidijo oci.

Vse fotografije na tem blogu so narejene s kompaktnim fotoaparatom Canon PowerShot A95 (5.0 mega pixels). Zanimajo me vase izkusnje z boljsimi modeli Canona in konkurencnimi znamkami. Pustite kaksen komentar o fotoaparatu, ki ga priporocate.

15 komentarjev:

  1. hi, o a maš novo frizurco:)
    ej tnx za mail:)ti bom kr kle odgovorila!ja jz mam oz.moj oči ma Canon-a (Power shot S3 IS) ki ima 6.0 mega pix-lov, 12x optični zoom itd. ej jz sm z njim fuuuuuuul zadovoljna, ful lepe fotke dela, sej si ga pa tud ti mela takrat v rokah za moj rojstni dan ne:) ja jz bom tko rekla je super zadeva, edin kar smo mel smolo z njim je da nam je začel zoom nagajat, in sicr kadar si hotel kaj približati itd.je enostavno crknu in napisu error:(smo ga dal na popravilo in že čakamo ohoho cajta,očitno je do ene napake pršl al kaj jz vem!
    sm že kr nekaj ljudi srečala s tem fotoaparatom in so vsi blazno zadovoljni:)pa ful ga je enostavno uporabljat:) tko da ne vem, je pa res da je mal večji in težji, ampak kaj sm da dela hude fotke:)jz sm fuul zadovoljna:) skratka upam da sm ti kej pomagala, pa še kej piš, pa svojega pozdravi, pa se čujemo papa=)pozdravček od Arijane

    OdgovoriIzbriši
  2. aja pa fuuuul hude fotke, sm si jih kr par shranla;)bye

    OdgovoriIzbriši
  3. Hoj,
    nevem koliko boljši fotič hočeš. Če te zanimajo tudi zrcalno relfleksni ti priporočam Sony alfa 100, cena tam okoli 700-800 eurov.

    To ni avtomatični fotič, moraš sam nastavljati funkcije, tako da se na začetku malenkost loviš, ampak rezultati so pa neprimerljivo boljši. Je pa ta fotič idealen za začetnika fotografa, ki prvič preizkuša zmogljivosti zrcalno refleksnih fotičev.

    ta ima sicer 10.2 megapixlov, kar pa itak ni tako pomembno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je frizura ob enih zjutraj :) Jaz itak vsak mesec zgledam drugace! Hvala za priporocilo, si bom malce bolj ogledala S3, ceprav mislim da se S3 tu ne dobi vec, dobi pa se S5.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ursa, ... Hm, nisem se razmisljala o Soniju ker ga ne maram, ampak si bom vseeno pogledala kaj ponuja. Drugace pa je le 10% mojih fotk narejeno z auto funkcijo, tako da itak ne iscem kompaktnega amaterskega fotica ampak nekaj kar je cim bolj fleksibilno, se posebej pa cas osvetlitve, rada bi ga imela cimvec zaradi nocnih fotk.

    OdgovoriIzbriši
  6. če boš menjala kompakta za kompakt.. ga bos kmalu spet "prerasla" :) tako da poglej malo zrcalno refleksne modele... eos 350d, 400d ...

    razlika je ogromna.. je pa res da se potem hitro nabere extra stroškov.. s kakšnim extra objektivom.. fleš.. itd

    kar se tiče mpix jih je itak že 5 dovol.. imaš pa pri skoraj vseh kompaktih pomankanje širokega kota.. veliko šuma itd...

    +to da na DSLR-ju dobiš šele pravo kontrolo nad fotko :)

    my advice :)

    Lp
    Miha

    OdgovoriIzbriši
  7. Super fotke, zelo lepe, mi kar lušte delajo... jaz že odštevam, še 15 dni pa odletiva proti Avstraliji!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res poglej tega sonyja, jaz sem ga imela na testu in mu prav nič ne manjka. Cenovno je pa v primerjavi z drugimi zelo ugoden.
    folk itak misli, da sta pri fotografiji sam Canon pa Nikon ...

    OdgovoriIzbriši
  9. wow, thanks vsem za tako hiter odgovor! Kaalen, v katero mesto gresta? Sklepam da Gold Coast ali Brisbane?

    OdgovoriIzbriši
  10. Miha, ti si itak profi :) Bojim se prevelikega, pretezkega in predragega fotica, ker je potem vprasanje ce ga bom nosila s sabo povsod kamor grem :( Odlocitev bo zaj**ana :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz imam Nikona F 70 in je res dober. Priporocam. Uporabljam ga ze 4 leta in ugotavljam, da je bila to moja najboljsa tehnicna nalozba, ker ga res veliko uporabljam in nima nobene pomanjkljivosti. Kar se pa tice velikosti in teze, nc bat. Jaz ga vlacim povsod, dvakrat mi je ze po tleh padel in dela kot svicarska urca. Kupi si Nikona.

    Vsec mi je tvoj blog, redno ga berem, kar tako naprej.

    Pozdrav Tina O.P.

    OdgovoriIzbriši
  12. Canon all the way!!! Jaz sem imel pred tremi leti Nikon F100, ko sem slikal se s filmom, potem pa sem presaljtal na Digital in Canon 10D, 20D in zdaj 30D. Komaj cakam na novo zverino, ki pride septembra ven. Res pa je, da potrebujes dobre objektive, drugace ni smisla kupovati dober fotoaparat in potem dat gor kaksno sigmo ali tamron. To je tako kot bil kupil Ferrari in ga napolnil z dizlom.
    By the way, midva z Jernejem sva se ze spoznala Maja, bi se mogli kje srecat in kaksno poklepetat.....

    Igor :):):)

    P.S.: Cool Photos,...Go Girl...!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Igor,... ti si tisti prijatelj od Lentija, ne? Midva imava vedno cas za dobro druzbo, tko da ring us anytime at 0431712849 ali pa pisi mail!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sasha, ni problema, se bomo slisali v kratkem, do takrat pa ostani v cvetju, kot pravijo v Sloveniji......

    Igor :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pridi kaj na BBQ :) Baje ima Jernej tvoj telefon (good to know), tako da smo na vezi.

    OdgovoriIzbriši