torek, 15. april 2008

Semi-Permanent

Prejsnji vikend sem se po dolgem casu spet udelezila enega "kreativnega" festivala. Semi-Permanent je namenjen designerjem, illustratorjem, fotografom in ostalim "umetnikom". Moram priznati, da sem imela po razlicnih oglasevalskih festivalih precej nizka pricakovanja... Ampak Semi-Permanent me je pozitivno presenetil!

V dveh dneh se je odvilo 12 odlicnih predavanj! Ok, ce sem iskrena, eno predavanje je bilo res zanic. Torej 11 odlicnih predavanj. Predavali so uspesni kreativci, ki delajo samostojno, v svojih ali tujih podjetjih. V sklopu predavanj, ki so trajala eno uro (each), so nam na kratko najprej predstavili podjetje v katerem ustvarjajo, nato pa so v detailih razlozili nekaj posameznih projektov in graficno prikazali celoten kreativni proces. Zelo, zelo zanimivo! (No, vsaj meni).

Drugi dan sem posteno izmucena zapustila Semi-Permanent in sla direkt domov v posteljo. Ali se staram?... Ker mi niti na pamet ni padlo, da bi sla se na festivalov After-Party! Mogoce tudi zato, ker je bil na drugi lokaciji in se dlje od postelje! Na poti domov in tokom dneva sem uspela narediti nekaj zanimivih fotografij (prilagam). Toliko za danes, se kmalu spet kaj oglasim.


Sydney Monorail


Market Street


Semi-Permanent, branding minimalizem


Kulturno cakamo na zacetek predavanj...


Designerji in ostali kreativci (predavalnica je bila vedno polna)


Animator iz podjetja Pixar (USA)


"Tematske zabave" so kar popularne tu spodaj


Vodni Taksi


Darling Harbour (zadaj v sredini kino IMAX)


Svetilnik v Darling Harbourju


Centrepoint Tower


Neboticniki (CBD)


Ocitno drzi, da je v Syd. vec zensk kot moskih?


Market Street (tokrat zvecer)


QVB (Queen Victoria Building)


QVB je lep star shopping center...


...ki je povezan s podzemno postajo Town Hall


Avstralski kovanci so na tekocem. Queen Elizabeth II je na kovancih upodobljena v treh razlicnih starostih: leta 1981, 1996 in 2006. Potret ustreza aktualni podobi ob izidu kovanca. Opazila sem tudi, da je kraljica upodobljena le na kovancih in bankovcu za $5. Na ostalih bankovcih visje vrednosti so upodobljeni Avstralci.

Ni komentarjev:

Objavite komentar