sobota, 28. junij 2008

5am

WOW. Hvala za vse komentarje! Ura je 5 zjutraj, jaz pa se vedno veselo pokonci; montiram filmcke, urejam se zadnje malenkosti... Danes zvecer smo bili kar posteno v akciji. Vecer se je zacel z vecerjo, v starem delu mesta (The Rocks), koncal pa v Opera Baru, kjer smo vec ur zmrzovali zunaj, s hladno pijaco v rokah ter ledenim vetrom v laseh. Ce torej odmislim antarkticni veter, potem lahko recem, da smo uzivali ob najlepsem razgledu v mestu.





Plan je bil ponocevati celo noc in se potem nekako prikjuciti EU time-zonu... Vendar je moske hitro zmanjkalo, itak. Zadnji je spancu podlegel ze ob pol stirih! Zase upam, da bom spanje uspela aktivirati na letalu, vendar sem precej skepticna, saj zadnjic nisem niti zatisnila ocesa in sem prispela na cilj kot zombi, po priblizno 72. urah brez spanja. No, vendar sem tokrat bolje oborozena za pot, s preverjeno efektivnimi uspavalnimi tableti in udobnimi oblacili.

Toliko za danes. Pocasi se tudi jaz odpravljam v dezelo sanj, cez 10ur pa v dezelo na drug konec sveta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar