nedelja, 6. maj 2007

Blue Mountains

V cetrtek (danes je nedelja) me je Jernej zvlekel na krajsi izlet. Vsaj bil naj bi krajsi oz. ker nisem ravno navdusen hribolazec mi je bilo obljubljeno, da ne bomo dolgo hodili. Z nama je sel tudi Ben, ki se je izkazal z izjemno kondicijo. Ob 10h zjutraj smo iz Parramatte odrinili proti Blue Mountains, ki sezejo do priblizno 1200m nadmorske visine. Najvisji vrh na avstralski celini je Mount Kosciuszko, 1840m.



Po priblizno pol ure voznje smo ze prispeli v prvo mestece v Blue Mountains, Glenbrook. Z eno besedo: ocarljivo! Veliko veliko zelenja, v vseh barvah (ker je jesen) in majhne in vecje hiske obdane z neokrnjeno naravo. To je kraj kjer lahko uzivas v popolnoma mirnem in brezstresnem zivljenju. Tudi podnebje tam je idealno ce nisi navdusen nad soparnimi in vrocimi poletji. Vsako mestece v Blue Mountains je malce drugacno, vsem pa je skupno, da je to miren in varen kraj brez stresov mestnega zivljenja. Kjub temu seveda niso prikrajsani za kak shopping center tu in tam.



Po eni uri voznje smo prispeli na zeljeni cilj, Wentworth Falls (slapovi). S tem, da je bilo do njih potrebno se priti in tega sprva niti nismo imeli v nacrtu. Naj bi sli le na dvokilometerski sprehod skozi "bush" (divjino), ki je obljubljal nekaj lepih razglednih tock. Seveda smo pot brez tezav opravili v manj kot eni uri, fanta pa sta veselo poskakovala naprej... in jaz sem sledila.









































Ne morem reci, da mi je zal in prve dve uri sta minili izredno prijetno. Nato pa smo prisli do tocke, kjer so se zacele stopnice spuscati strmo navzdol. In to velike stopnice. Fanta sta seveda hotela naprej in jaz sem spet prilagodila vecini. Po 500-tih strmih stopnicah smo se spustili po pecini navzdol vse do zvnozja slapa. Ceprav je bil pogled na slap cudovit, da ne omenjam da je rahlo prsilo po nas... mi je ze postalo slabo ob misli na 500 ogromnih, skoraj vertikalnih stopnicah, ki so me cakale.













Ko smo se po skoraj 4-ih urah vrnili k avtu sem bila naravnost izmucena in se komaj stala na nogah. Ampak fanta sta hotla naprej in sli smo v Katoombo, na Echo Point, kjer se odpira cudovit pogled na Blue Mountains in "Three Sisters" (Tri sestre), posebno kamnito formacijo, ki ima velik pomen v kulturi Aboriginov.

Echo Point

Three Sisters





Dan je bil cudovit in zelo naporen. Ne vem ali smo bili bolj utrujeni od hoje ali od sonca. Ta dan so se temperature povzpele do 28, v petek pa celo do 30. Ko smo prisli nazaj v Parramatto je Jernej naredil palacinke z veliko nutelle! Naslednje jutro sem komaj vstala iz postelje!



2 komentarja:

  1. Fejst poba tale Ben.

    Jaz sem tudi bila ta vikend nekje, kjer ti tud še verjetno nisi bila - na Krimu! ;)

    Kdaj bomo ugledali nov site?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo!

    Krasen blog s krasnimi slikicami očitno krasne dežele.
    Majhna opomba glede Mount Kosciuszko (Wikipedia):
    With a height of 2,228 metres (7,310 ft) above sea level, it is the highest mountain in Australia.
    It was named by the Polish explorer Count Paul Edmund Strzelecki in 1840...

    Lep novoletni pozdrav iz Slovenije,

    Simon

    OdgovoriIzbriši