sobota, 28. april 2007

Prihaja zima

Naj se najprej opravicim, ker ze dolgo nisem pisala. Pred priblizno dvemi tedni sem zacela delati svoj novi website (spletno stran) ter po nesreci zbrisala se mapo na serverju, kjer sem imela vse slike s tega bloga! Zato jih trenutno ni mogoce videti. Obljubim pa, da bodo zopet gor in to kmalu.

Kaj se torej dogaja? Postaja hladneje in z Jernejem sva kupila majhno elektricno pecko, ker mene skoz zebe. Mene itak zebe takoj, ko temperatura pade pod 23! Taksna sem. Ampak od kar imava pecko je prav super. Skratka, te dni vecinoma cel dan delam svojo novo spletno stran, ki bo pomoje objavljena enkrat drugi teden.

Nekaj dni nazaj (Anzac Day, drzavni praznik) sva bila z Jernejem zunaj z Benom in njegovimi prijatelji, ki so mimogrede res zanimiva druscina. Skoraj cel dan smo preziveli v prijetnem pubu, kjer smo jedli tudi kosilo... Ta dan je bil en najbolj oblacnih in hladnih od kar sva tu, pa se dezevalo je cel dan! Ta teden je vec ali manj skoz dezevalo, kar pomeni, da sedaj veliko casa preziviva notri ob novi pridobitvi - televiziji. Brezplacni programi, ki jih loviva, so kar malce prevec zanimivi in vcasih je resnicno tezko ugasniti tv. Da sploh ne omenjam kako super je imeti digitalni signal in gledati televizijo v HD! Kvaliteta slike je res izjemna!


Porocila na kanalu 7


Najin Samsung tv (v spalnici)

Danes je izsel novi album od Missy Higgins in sem ga enostavno morala kupiti! Zaenkrat se nimam mnenja saj sem ga poslusala le med pripravljanjem kosila, vendar sem prepricana, da mi bo vsec! Njen prvi album je fenomenalen! Nazalost sem pred nekaj dnevi izvedela, da je imela krajsi nastop v centru Sydneyja. Ahhh, upam, da jo naslednjic ujamem!

1 komentar:

  1. Kaj to vidim neko novico o novem aditiviu v pijači?
    Missy se kar v redu sliši, ti jo pa itak moraš osvojiti, da boš prava avstralka :)
    Mi pa smo nazaj v službi po šestih dneh praznikov .....grrrr

    OdgovoriIzbriši