petek, 1. junij 2007

Dan na soncu

Pravkar sem prisla domov (18:10) iz Sydney CBD-ja, kjer sem dopoldne imela razgovor, nato pa sem dan prezivela na soncu v Darling Harbour-ju in delu mesta, kjer je doma Ben (Glebe). Danes je bil malce nenavaden dan saj sem bila zjutraj neverjetno utrujena kjub solidnemu spanju zadnje dni, ter malce zivcna glede razgovora, kar se mi se nikoli ni zgodilo. Ko sem vstopila v prostore podjetja mi je hitro postalo jasno zakaj. Podjetje je veliko bolj impresivno kot sem si zamislila. V enem samem trenutku mi je bilo jasno, da hocem zraven.

Kreativni direktor je bil neverjetno prijeten in zanimiv karakter. In izgledal je precej navdusen nad tem, da me je spoznal. Najprej me je vprasal koliko casa sem ze tu in nato zacel govoriti o cudoviti, majhni Sloveniji (sklepala sem da je pac prebral kaksno spletno stran in me zeli impresionirati), vendar ko je zacel nastevati manjsa mesta, mi je hitro postalo jasno, da govori iz osebnih izkusenj. Se dobro, da je Slovenija nanj naredila dober vtis, saj sem takoj pridobila nekaj dodatnih tock. In baje je bil popolnoma navdusen nad anglescino slovencev! Bravo mi! (Se dobro, da ni srecal moje mame).

Razgovor je trajal eno uro, v tem casu sem srkala angleski caj in poskusala ostati mirna, saj me je podjetje tako navdusilo, da sem komaj zadrzevala dih. Ves teden sem bila prepricana, da je to neka manjsa firma vendar ni nic manjsa od Publicisa (okoli 30-40 ljudi), imajo neverjetno fenomenalne prostore (v stari tovarni ovcje volne z 10m stropovi), predvsem pa imajo neverjetne reference, ki so za moje pojme vrhunske. So strokovnjaki na web podrocju, delajo pa tudi tiskovine, tv-spote in vse kar spada zraven. Posegajo torej v vec podrocij in to je tisto cesar vecina agencij nima. Zaenkrat se ne bom govorila kaj vec, ne bom niti omenila ime firme (saj spremljajo moje sajte), vendar bom definitivno napisala kaj vec drugi teden. Skratka, zacnem v torek in moja naloga je, da se v dveh tednih res izkazem. Le tako si bom prisvojila mesto v tovarni ovcje volne :)

Po uspesnem razgovoru sem se dobila z Benom in skupaj sva prehodila vec kilometrov po Sydney CBD-ju, Darling Harbour-ju in Glebe-u. Bil je res prelep soncen dan in baje tudi prvi zimski dan na juzni hemisferi. Kar pomeni, da bom imela letos rojstni dan pozimi namesto poleti :) Vsekakor nekaj povsem novega!





















1 komentar:

  1. čao, sm ti hotela samo sporočiti, da ti želim lep in uspešen začetek dela v novi službi...lepo se imej papa Arijana :)

    OdgovoriIzbriši