torek, 17. april 2007

Dobila delovno dovoljenje!

Danes je bil cudovit, poletni dan. Zjutraj sem peljala Jerneja na faks, potem pa sem cvekala po Skypu s Petrom, ki je bil zacuda se vedno pokonci (v Ljubljani) ob cc. 3h zjutraj! Okoli opoldne sem sla v tedenski food shopping v Westfield in nato spet po Jerneja na faks.

Ze nekaj dni sem bila rahlo zaskrbljena zaradi najinega delovnega dovoljenja, saj bi ga morala dobiti v roku enega mesca, pred nekaj dnevi pa je rok potekel. Ko sva se vrnila domov sva prejela dolgo pricakovani e-mail z odlicno novico! Z Jernejem so nama odobrili delovna dovoljenja (meni full-time, njemu pa zaradi studija part-time). Juhu! Takoj sva skocila v avto in se odpeljala 2km stran na Department of Immigration kjer so nama v passport nalepili dovoljenja.

Dovoljenje za delo v Avstraliji!

To je res velik dogodek zame, saj to pomeni, da sem le se par korakov stran od svoje prve avstralske sluzbe! Edino, kar mi se manjka je davcna stevilka, ki jo bom imela v roku dveh tednov (lahko bi jo ze imela, pa sem imela napacne informacije glede vloge). Skratka. Danes je res super dan!

Ker imam trenutno se dva nacrtovana projekta s klienti iz Slovenije bom pocakala se kak teden preden resno zacnem z iskanjem sluzbe. Kako se bom tega lotila bom napisala, ko bo zadeva aktualna. Vendar po aktivnem vecletnem spremljanju oglasov v Sydney-ju sklepam, da ne bi smela imeti dosti tezav. Pravijo, da je Sydney raj za iskanje sluzbe. Sicer pa se ne mudi, ker imava se dosti prihrankov, kar pomeni, da bom sprejela le sluzbo, ki mi bo resnicno vsec.

3 komentarji: