sobota, 14. april 2007

Doyle Ground

Ko se preselis v okolje, kjer je vse drugace, potrebujes nekaj casa, da zacnes opazovati majhne stvari okoli sebe. In da zacnes v njih neizmerno uzivati. To se sedaj dogaja meni. Sedaj, ko so vse "nujno potrebne" stvari urejene, sva zacela hoditi na "lokalne" sprehode, le jaz in moj iPod. (Jernej se uci za izpite ali pa gre tect, kar ni ravno nekaj kar jaz rada pocnem).

Doyle Ground, otrosko igrisce

Posebej za Arijano: slika se ene lokalne papige

Se ena slika se ene lokalne sivo-roza papige :)

Torej, kaj je lepsega kot se sprehajati ob zahodnem soncu, v popolnoma novem in energije polnem okolju, le ti in tvoja glasba. Pocutis se 100% svobodnega in 100% srecnega. Se nikoli nisem imela toliko casa zase, kjer je bil vsak moj dan skoraj 100% moj in sem lahko resnicno uzivala v dnevu.

Ko sem pred nekaj dnevi takole mirno uzivala v svojem sprehodu in glasbi sem s fotoaparatom zaznamovala trenutke srece in miru. V nadaljevanju pripenjam nekaj slik z vecernega sprehoda ob nasi ulici do Doyle Ground-a, ogromne travnate povrsine, kjer se rekreirajo lokalni prebivalci. Doyle Ground je kraj kjer lahko mirno pocnes karkoli ti pase... Nekateri se igrajo fuzbal, drugi badminton, tretji cricket, cetrti tecejo in eni hodimo z iPodom, gledamo zahod in slikamo. To je kraj, kjer se lahko ulezes na travo in zres v modro nebo, brez skrbi na svetu.

Fennell Street tabla

Delo na ulici

Ulicni grafit

Staro pokopalisce na Fennell Street

Pokopalisce slikano s plocnika

Drevo ob plocniku

Nekdo ocitno vozi se slabse od mene :)

Doyle Ground v zahodnem soncu

Klopca, ki vabi

Jaz v uzivanju na klopci

En krog okoli Doyle Grounda je cc 1km.

Cricket vadbena ograja, Doyle Ground

Sonce se poslavlja...

Ljudje odhajajo domov na vecerjo...

Nebo spreminja barve...







Prizgale so se luci

Pokopalisce, na poti nazaj

1 komentar:

  1. ola sasha:) hvala za slikice od papig:) se še priporočam:D fajn se mejčki pa pozdravi svojega pridnega učenjaka papa pozdrav iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši