sreda, 21. marec 2007

iMac is in the house!



Dobrih 10 dni nazaj sem narocila svojega novega zivljenjskega sopotnika, 24-inchnega iMaca, ki se mi je pridruzil nekaj dni nazaj. Srece in veselja ob vklopu te cudovite naprave ni mogoce opisati. Ob nakupu Apple opreme me fascinira ze samo pakiranje izdelka in v primeru iMac racunalnika dobis zraven tudi Apple tipkovnico in Mighty Mouse. Ne pozabimo se vnaprej nalozen sistem OSX s skoraj vsemi programi, ki jih potrebujem (izjema je samo Mac Office in Adobe CS). Ko so naju torej z iMacom v ponedeljek priklopili na internet - je bilo veselje na maksimumu.

Novi iMac se lahko pohvali s konfiguracijo: 2.33GHz Intel Core 2 Duo processorjem, 24-inchnim monitorjem, 250 GB diska, 2GB rama in NVIDIA GeForce 7600 GT graphics processorjem z 256MB GDDR3 SDRAMa PCI Express, CD/DVD pekacem, vgrajenim Blootooth, IR sprejemnikom, wireless mrezno ITD...

Kaj je torej novega pri tej generaciji iMac racunalnika? T.i. "Frontrow" z daljinskim upravljalcem uporabniku omogoca preprosto kontrolo nad video, audio in slikovno vsebino na racunalniku. iMac je postal nekaksen multimedijski sistem v prostoru in ga je sedaj mozno z daljincem uporabljati tudi na daljavo. Po testiranju Frontrow novosti sem prisla do naslednjih zakjuckov: Mega!

Ko pa smo ze pri Macih naj razjasnim najvecjo zmoto pri misljenju ljudi. Macov ljudje ne kupujemo zaradi zunanjosti (priznam, da je zunanjost edinstvena in oh in sploh), vendar jih kupujemo predvsem zaradi tistega v notranjosti. Operacijskega sistema, ki je prijazen, preprost, zanesljiv in enostavno cudovit za uporabo. Ce ste kdaj sanjali o racunalniku, kjer vse preprosto dela brez nepotrebnih nastavitev, instalacij in reinstalacij sistema... Ste sanjali o Macu. In ker sem bila dolga leta tudi jaz PC uporabnik, me je Mac popolnoma osvojil. Poti nazaj ni.

Moje novo domace delovno mesto

Mac v skatli

Mac in njegova ponosna lastnica

1 komentar:

  1. Čisto te razumem. Maci so zakon. Veseli me da mas webcam, tko da se lahko kdaj vidimo. Samo uro še sinhroniziramo.

    OdgovoriIzbriši